Емоційна компетентність як життєвий ресурс вчителя

Хочеш бути розумним,навчися розумно запитувати,
уважно слухати, спокійно відповідати і припиняти розмову, 
коли нічого більше сказати.
І. Лафатер

Пандемія COVID-19 поставила нас всіх у надзвичайно складні умови. Зважаючи на епідеміологічну ситуацію,засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів проходить в режимі онлайн. «Емоційна компетентність як життєвий ресурс вчителя» - тема  яка розглядалась під час чергової зустрічі.

Психопрофілактика психічного здоров’я педагогів та розвиток самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу, як необхідних складових здоров’я педагога; сприяння формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях; збагачення психологічної компетентністі педагогів  забезпечують працездатність, ефективність і розвиток  вчителя в усіх умовах перебігу професійної діяльності”.  

Вчителі обмінялись ідеями, напрацюваннями, думками, досвідом роботи. Ознайомились з новинками методичної літератури.

У нас є спільне і відмінне, з чимось ми погоджуємось,  а з чимось – ні, і це природно. Але в нас спільна мета, і це нас об’єднує. Бажаю вам успіхів у роботі. Частіше посміхайтеся, щоб спілкування було легким і приємним.

Категорія: Педагогічна майстерність | Додав: uchyllitvin (2021-03-28)
Переглядів: 87 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar