Головна ідея Нової української школи – компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички. В НУШ діти навчаються, граючись. Через гру (тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань) учні дізнаються набагато більше. Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя. |
(За статтею 53 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 ) 1. Учні мають право на: - якісні освітні послуги; - справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання; - відзначення успіхів у своїй діяльності; -свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково - технічної діяльності тощо; - безпечні та нешкідливі умови навчання; - повагу людської гідності; - захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю; - користування бібліотекою, культурною, спортивною інфраструктурою школи; - доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі; - особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні; - інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення. 2. Учні зобов’язані: - виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти; - поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм; - відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля; - дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку школи; - повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб. |
1. Войнилівський ліцей Войнилівська селищна рада ТГ закріплює за закладом відповідну територію обслуговування і до початку навчального року бере на облік учнів, які мають його відвідувати. 2. Зарахування учнів до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування. 3. Керівник закладу зобов'язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу. 4. Зарахування учнів до закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника. Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу), до ліцею — документ про відповідний рівень освіти. До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років. 5. Переведення учнів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому МОН. У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, як іїх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини вибуття. Зрозок заяви батьків про зарахування їх дітей до 1 класу
|
Згадайте себе у дитинстві. Як важко було висидіти цілий урок практично нерухомо, не промовивши жодного слова та ще й робити вигляд, що ти уважно слухаєш учителя. Особливості психіки шестирічної дитини такі, що їй просто необхідно постійно рухатись. Грамотні вчителі обов’язково роблять серед уроку кілька перерв – фізкультхвилинок, що дуже допомагають сконцентрувати дитячу увагу й позбавити фізичного напруження. Адже дитина шести років не тільки страждає від тривалого сидіння за партою, вона ще й не може через свої вікові особливості довго концентрувати увагу. Тому тривалість занять не повинна перевищувати 15-20 хвилин, причому посередині заняття слід обов’язково зробити перерву й дати малюкові можливість пострибати та розім’ятися. |
Бути школярем – це вже усвідомлювана дитиною щабель вгору, до дорослості, та й навчання в школі сприймається дитиною як відповідальна справа. |