Всього матеріалів в каталозі: 83
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »

  Головна ідея Нової української школи – компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички. В НУШ діти навчаються, граючись. Через гру (тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань) учні дізнаються набагато більше.

   Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

 Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.

НУШ | Переглядів: 65 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-14 | Коментарі (0)

Права та обов’язки  учнів

(За статтею 53 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 )

1. Учні мають право на:

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

-свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково - технічної діяльності тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю;

- користування бібліотекою, культурною, спортивною інфраструктурою школи;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

2. Учні зобов’язані:

- виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти;

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку школи;

 - повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

Учням | Переглядів: 87 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-12 | Коментарі (0)

1.   Приходь до ліцею за 10-15 хвилин до початку навчальних занять.

2. Поважай цінності свого навчального закладу і серйозно стався до навчання. Навчись ввічливо розмовляти і чути свого вчителя.

3. Здобувачі освіти бережуть майно навчального закладу і дбають про чистоту і порядок на території.

4. Висловлюй свої погляди, не зачіпаючи та поважаючи гідності і почуття інших людей.

5. Проявляй повагу до старших, піклуйся про молодших за себе.

6. Дотримуйся правил фізичної і психологічної безпеки.

7.  Цькування, бійки, залякування, лихослів'я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у навчальному закладі та за його межами.

8.    Запам'ятай! Ліцей – територія, на якій не місце для зброї, вибухових або вогненебезпечних предметів та речовин; спиртних напоїв, наркотичних речовин, сигарет (електронних – також); шокерів, газових балончиків, ножів та інших небезпечних предметів.

9. Дотримуйся правил протипожежної безпеки, правил охорони праці та безпеки життєдіяльності під час уроків.

10. Без дозволу педагогів або медичної сестри не можна в урочний час йти із ліцею.

11. Виконуй правила дорожнього руху дорогою додому.

12. Пам'ятай золоте правило: стався до інших так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе.

Учням | Переглядів: 77 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-12 | Коментарі (0)

1. Войнилівський  ліцей Войнилівська селищна  рада ТГ закріплює за закладом відповідну територію обслуговування і до початку навчального року бере на облік учнів, які мають його відвідувати.

2. Зарахування учнів до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування.

3. Керівник закладу зобов'язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

4. Зарахування учнів до закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника.

Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу), до ліцею — документ про відповідний рівень освіти.

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

5. Переведення учнів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому МОН.

У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, як іїх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини вибуття.

Зрозок заяви батьків про зарахування їх дітей до 1 класу

 

Правила прийому | Переглядів: 74 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-07 | Коментарі (0)

Згадайте себе у дитинстві. Як важко було висидіти цілий урок практично нерухомо, не промовивши жодного слова та ще й робити вигляд, що ти уважно слухаєш учителя. Особливості психіки шестирічної дитини такі, що їй просто необхідно постійно рухатись. Грамотні вчителі обов’язково роблять серед уроку кілька перерв – фізкультхвилинок, що дуже допомагають сконцентрувати дитячу увагу й позбавити фізичного напруження.

Адже дитина шести років не тільки страждає від тривалого сидіння за партою, вона ще й не може через свої вікові особливості довго концентрувати увагу. Тому тривалість занять не повинна перевищувати 15-20 хвилин, причому посередині заняття слід обов’язково зробити перерву й дати малюкові можливість пострибати та розім’ятися.

Батькам | Переглядів: 75 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-07 | Коментарі (0)

Бути школярем – це вже усвідомлювана дитиною щабель вгору, до дорослості, та й навчання в школі сприймається дитиною як відповідальна справа.

Батькам | Переглядів: 79 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-07 | Коментарі (0)

Проблемна тема: «Формування ціннісного ставлення в учнів національної свідомості, любові до рідної землі, до рідної мови, до свого народу»

Засідання МО класних керівників

Заступник директора з ВР | Переглядів: 73 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-04-07 | Коментарі (0)

АКТУАЛЬНО: 2021-2022 навчальний рік

 

ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ (ПОВНИЙ ТЕКСТ)

ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ДИТИНИ  Проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1959 року.
 
Конвенція про заборону та негайні заходи щодо ліквідації найгірших форм дитячої праці N 182

Конвенція Ради Європи про захист дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства

Конвенція ООН про права дитини

Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на Всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в Організації Об’єднаних Націй в м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.

Лист МОН України від 16.08.2019 №1/9-523 "Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019-2020 навчальному році"

Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н. р.

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII.

Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657- VIII (лист МОН від 29.01.2019 № 1/19-881).

Методичний посібник «Кодекс безпечного освітнього середовища»

Методичні рекомендації щодо формування у дітей та молоді нетерпимого ставлення до насильницьких моделей поведінки, небайдужого ставлення до постраждалих осіб, усвідомлення насильства як порушення прав людини, адресовані усім фахівцям, які працюють з дітьми та молоддю (лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480).

Методичні рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами.

Важливі пам'ятні та ювілейні дати.
 

Нормативно-правова база | Переглядів: 113 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-03-28 | Коментарі (0)

З нагоди святкування річниці Конвенції ООН про права дитини учні 4-А класу  долучилися  до всеукраїнської ініціативи проведення  «Найбільшого уроку у світі».

Шкільний калейдоскоп | Переглядів: 87 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-03-28 | Коментарі (0)

24 листопада 2020 н. р у Войнилівському ліцеї відбулося чергове методичне об’єднання вчителів початкових класів на тему: «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій. Адаптація учнів першого класу». Засідання відбувалося онлайн.

 

Педагогічна майстерність | Переглядів: 82 | Додав: uchyllitvin | Дата: 2021-03-28 | Коментарі (0)